Söndagsträning och smygstart på julen

Tog en sovmorgon och var på gymet strax innan lunch idag. Armgången gick som igår, 1,5 längd som längst. Märker att jag blir stressad när jag känner mig trött och börjar glida med händerna. Då slinter jag dessvärre mycket lättare och trillar ner. Ska öva på att ta det lugnt och inte stressa under tiden. Det e svårt men man vänjer sig.

Axlar och rygg stod oxå på schemat idag och mina 200 squats såklart. :) 

Kände mig stark under passet och det är en sån härlig känsla, framförallt då min höst varit lite motig. Att få lön för mödan är en oerhört go känsla och det är till stor del den känslan som driver mig. Att blicka tillbaka på vart man började och vart man befinner sig idag. :)



En sak som är viktig att komma ihåg, framförallt om man kämpar men inte tycker sig få de resultaten man vill. DU är på väg. Allt räknas och med små steg är du på väg mot ditt mål, vare sig det gäller viktnedgång, styrka eller annat. Fokusera på de små framstegen, de är alla delar av din resa mot ditt mål. Bara för att du står på ett ställe idag betyder inte det att du alltid kommer vara där. Det är upp till dig. Bestäm dig för att du redan idag är på väg. Du kan. :)


Nu laddar jag inför kvällens paketlek som går av stapeln hos morfar. Ska bli mysigt att få börja fira julen redan nu. :)



Sköt om er och må så gott!

Puss puss! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0