Tisdag och pass 2 är gjort

Go kväll!

Efter jobbet blev det träning på world class. Andra styrkepasset för veckan. Värmde upp med lite rodd, stretchade lite och sen var passet igång. 

Började med armgång, varvat med bicepscurls med skivstång. Hann med två längder armgång och två set curls sen blödde händerna. Helt klart är att mina händer behöver härdas. :) Har tränat med handskar innan men ska försöka undvika det iom tough viking. 

Försökte skydda blåsorna med plåster men det släppte bara hela tiden så struntade i det. Körde två set till med bicepscurls och sen fick det bli airsquats varvat med knäböj med kettlebell. Avslutade med lite axlar innan jag begav mig hemåt. 


Nu har jag ätit kvällsmat, kycklingspett och kvarg- nom nom! ^^

Dax för en dusch å sen slappa lite i soffan innan det e sovtajm.

Blir ett ganska kort och sakligt inlägg ikväll. Ska skriva lite mer framöver om tankar och känslor kring tough viking, hur jag mår och vad som hänt sedan sist jag bloggade helt enkelt. :)

Ha en skön kväll så länge så hörs vi!

Puss å kram! <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0