Go kväll! :)

Sitter i sängen med laptopen i knät och en handduk virad runt huvudet. Ikväll blir det tidigt i säng. (Är det tänkt..) Brukar tänka så och det brukar oftast bli sent av olika anledningar. :)

Motionen för dagen bestod av motionssim med Malin. Vi simmade 750m bröst och tro mig, det kommer kännas imorrn. :) Vi simmade i tinnerbäcksbadet och jag tror helt ärligt inte att jag varit där sedan högstadiet. Efter det gick jag hem, laddade batterierna och sen fick det bli en sväng till gymet.
Idag stod rygg, ben, biceps och mage på schemat. Gick hyffsat men jag var ju självklart trött efter simningen.
Imorgon är det sista gympasset för mig denna veckan, ska bli skönt att vila lite över helgen.

Jag hoppas annars att den här bloggen ska fungera som ett motivationsverktyg för mig. Det är ju läskigt på ett sätt för tänk om jag misslyckas med det här? Och då misslyckas jag ju "offentligt" oxå. Vet att jag inte ska tänka så men jag tror att det kan vara en av anledningarna till att jag stoppat huvudet i sanden så pass länge. Försöker man inte så kan man heller inte misslyckas, eller hur? Men ja, vad blir resultatet av det? Jag vet iaf vad det inneburit för mig och den känslan vill jag så gärna vara utan.

Jag vill kunna vara stolt över mig själv, på riktigt. jag vill göra detta på rätt sätt och jag tror helt ärligt talat inte att jag varit mer motiverad än nu. Jag vill jobba med min kropp och inte emot den så att jag kan må bra både fysiskt och psykiskt.

Ska ta och avrunda här nu, har magen full av grillad kyckling och är sådär härligt trött så kanske kan bli en tidig sänggång för en gångs skull. ;)




Må så gott och var rädda om varann! :)



Kommentarer
Anna-Karin

Jag tycker du är så fantastiskt modig att du vågar visa dig både stark och svag med bloggen. Har bara på en dag blivit inspirerad av dig och ska själv ta nya tag med vikten. 15 kilo ska bort innan nästa sommar. Tycker ditt tänk med mat och motion låter som det bästa sättet. Kram på're!

2012-07-04 @ 21:38:22
URL: http://www.chezannakarin.blogspot.com
Elin

Åhh vad jag önskar jag hade din självdiciplin! Du är så grym!!<33

2012-07-04 @ 22:22:29
URL: http://elinsstart.blogg.se/
Hella

Ville bara tala om hur grym DUKTIG jag tycker DU är.

Hoppas på inspiration så man själv orkar ta tag i träningen. Lycka till!!!!

2012-07-05 @ 09:04:34
Åsa

Tusen tack för alla peppande kommentarer! :) Ni är så fina<3 :)



Det värmer så otroligt mycket ska ni veta och får mig att kämpa vidare.



Och vet ni, kan jag göra detta så LOVAR jag att ni oxå kan! You rock! ;)



Stooor kraaaaam

2012-07-05 @ 09:11:51
URL: http://entillviktblogg.blogg.se/
Anonym

Mitt hjärta! Du är så fantastisk på alla sätt och vis! Och för mig så har du redan vunnit, tagit hem guldet och står på högsta prispallen! Puss på dig <3

2012-07-05 @ 21:34:37
killen.blogg.se

Åsa med härliga leendet :)

2013-05-21 @ 14:43:47
URL: http://killen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0