I´m back! :)

Gomorron!

Fattar inte att jag e vaken och nyduschad redan då jag somnade vid... 4 kanske? :)
Har haft en kanonvecka på Cypern! Veckan bestod mest av bad, sol, bad och sol osså en massa god mat. :) Valde dock att byta ut kolhydraterna på restaurangbesöken på kvällarna mot sallad och grönsaker vilket funkade bra. Har INTE tränat ett dugg under veckan så det var nödvändigt. Tror helt ärligt talat att det är den varmaste resa jag varit på, närmare 40 grader varmt har vi haft alla dagar och ja, då ligger iaf jag helt still och dricker vatten. :)

Vägde mig och mätte mig när jag kom hem och läget är oförändrat så det är skönt. Är grymt pepp på att gå på pass 1 igen och köra på i veckan. Ska bli skönt och har faktiskt längtat lite. ;)

Det här är ju en blogg om min viktresa neråååt men även om min hälsa i stort. Kan meddela att jag varit och röntgat njurarna och fått besked om att jag har en stenjävel (ursäka språket) på 7x5mm som sitter i vänstra urinledaren. Inte nog med det så stoppar den även upp flödet på ja, kisseriet helt enkelt så den ska sprängas bort. Har fått tid den 9:e augusti på Vrinnevisjukhuset. Är lite nervös men har hört att det inte ska vara nån "biggie" så ska säkert gå bra. Ska bli otroligt skönt att bli av med aset för jag har ju kännt av den från och till under våren och sommaren. Har haft ett rejält njurstensanfall och jag ber till GUD att jag slipper få ett till innan den ska väck.

Ska bege mig ut på stan strax men slänger in lite bilder från veckan! :)





Dränkt i solkräm, hej glans-fejs! :)







C ya later! ;)

PÖSS!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0