Lunch


Har nu lite lunch här på jobbet och tänkte passa på att skriva ett inlägg. Lunchen bestod förresten av den otroligt goda mixen av keso och makrill. :) Hade lite bråttom i morse så det fick duga.

Jo, eftersom jag är relativt ny på det här med kost och träning så tar jag mer än gärna emot tips från er som har lite koll. Det kan röra sig om allt vad gäller kosten eller vad man kan göra för att träna effektivare osv.
Shoot barre! Jag är tacksam för all hjälp jag kan få!

Vill oxå tacka för alla fina kommentarer jag fått. Det betyder hur mycket som helst ska ni veta! :)
Extra kul att höra att det inspirerar andra att börja oxå och det är ju faktiskt lite lättare att kämpa tillsammans än ensam. :)
We can do it!! ;)

Puss!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0