Bomull i magen.. :)


Imorse fick jag ett mail. Det gjorde min dag, denna regniga fredag. :)

Personen ville bara berätta att hon läste min blogg och skrev att jag var en sån inspirationskälla. :)

Tusen tack, jag är så tacksam för det och för all peppning jag får.
Är det något som gör mig glad så är det när jag får höra att jag inspirerar. Har nämnt det förut men jag nämner det igen. :)
Att veta att andra läser och kan finna inspiration och motivation stärker mig massor och får mig att orka fortsätta att kämpa de dagar som det är jobbigt.

Så tack, för allt.. Ni är så fina. :)

Med bomull i magen traskade jag ner på stan och lunchade med Annika och hennes lille Wilton, en toksöt liten fis på 5 veckor. :)

Har nu kommit hem och taggar för match ikväll kl 18.40. Ska bli skönt att få springa av sig lite. :)

Återkommer med resultat senare, hoppas självklart på vinst för Hotshots! ;)

Må så gott!



Puss!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0