Torsdag (i brist på fantasi)

I vanlig ordning sitter jag uppkrupen i soffan, har quinoa och revbensspjäll i maggen och är sådär skönt trött i kroppen.

Blev ett tungt pass idag, men det e skönt då jag inte tränade något igår. Imorgon är det innebandymatch och jag börjar bli lite pirrig. :) Haha
Det är ju cup oxå så gäller ju att vi vinner matchen så vi får spela på lördag! :)
Korpen, mixlag.. Klubborna lär väl vina genom luften då "korpen" för mig kan innebära ganska tufft spel. (eller äre fult?) ;)
Hehe, det märks.. Ska ge allt iaf! :D
Lagsport är ju nått jag gillar då jag glömmer bort att jag faktiskt tränar. Är ingen löpare men att springa efter en boll, det e kul! :)

Ha en skön fortsatt kväll därute!

Puss!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0