Dagen efter..

... Jag har så ont i kroppen idag alltså. Helt makalöst! XD Inte främst träningsvärk utan mer som smärta i leder och muskelfästen. Värst är det i knän och höfter.

Var nere på gymet förut och körde rygg, axlar och biceps. Började med att gå lite på löpbandet för att se om smärtan skulle släppa lite. Efter ett tag blev det faktiskt bättre, förmodligen när jag blev lite varm och då kunde jag iaf gå utan att behöva stappla fram. :) Ser inte fram emot imorgon, då det säkert kommer kännas ännu värre.

Kände mig trött idag när jag tränade. Tror jag "fyllt på" för dåligt med både vätska och näring efter löpningen igår och då blir det ju konsekvenser tyvärr. Tyckte jag drack massor igår men fick ändå ont i huvudet mot kvällen. Tog även en resorb som hjälp på traven.

Drömde förresten att jag sprang ett lopp inatt. Haha! Är lite sugen på lidingöloppet faktiskt. Behöver ett konkret mål med min träning känner jag för det är ont om sådana, ja förutom de sista kilona som jag ska gå ner.

Nä nu blir det duschen! Ha en fin dag allesammans! <3

Puss och kram!





Kommentarer
Jessica

Du har ju både Rosenkällaloppet &
Blomomloppet att springa i vår.
I Stockholm finns väl Vårtuset & sen anordnar tidningen Topp &Hälsa ngt lopp nu i vår tror jag!
Kör på!

Svar: Oh tack Jessica!! :) Ska kolla upp de där! Ha en fin dag! Kraaaam
Åsa Johansson

2013-04-03 @ 13:07:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0