En fin dag! :)

Har haft en toppenfin födelsedag! Ska firas av pappa och bror imorgon och på lördag är det fest med tjejerna. Kommer bli awesome! :D

Tack igen för alla gratulationer, det betyder massor! :)

Det blev för övrigt några längder i simhallen tidigare idag. Tappade räkningen men ett par hundra blev det iaf. Sedan raka vägen ner i bubbelpoolen som jag varvade med ångbastun. Riktigt skönt och avkopplande! :)

Efter simhallen var jag iväg med pappa och köpte handskar till thaiboxningen. Fick dem i födelsedagspresent och blev verkligen supernöjd! Längtar tills på måndag då jag får boxas med dem. Haha! ;)

Kvällen spenderades sedan hos mamma där jag blev firad med god mat och vin. :) Fick ett jättefint armband och pengar av dem. Tusen tack!! :) <3

Nu ska jag avrunda inlägget, lägger upp en före och efter- bild som jag tog idag. :) Snart i mål, gäller att motivera sig som bara den nu! :)

Puss och kraaam <3





Kommentarer
EMMA - M I T T F A T A S S

Härligt med före/efterbilder. Grymt :)

2013-04-19 @ 17:22:33
URL: http://mittfatass.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0