Kablaaaaam!!!

.... Handskarna satt som en smäck på thaiboxningen ikväll. :) Riktigt gött och jag är supernöjd med dem. :) Var som vanligt ett riktigt kul pass med olika kombinationer men främst fokus på knän. Inser mer och mer att jag älskar just själva boxningen, tycker att det är riktigt roligt. :) Fick höra idag av Jossan att hon tyckte jag blivit stark och att jag slår hårt. Claudia sa det sist vi körde också och jag blir ju såklart jätteglad av att höra det. :) Det känns som om man utvecklats lite granna och det är jättekul. Framförallt då jag haft svårt att få till sparkarna. Gött att boxningen börjar sitta iaf. :)

Fysen ikväll tog däremot knäcken på mig. (Det ska den ju iofs göra..) Jag tog helt enkelt slut, kroppen ville inte och det var riktigt kämpigt. Jag hade Claudia vid min sida som peppade och pushade mig så att jag skulle orka det sista. Det, trots att hon själv utförde fysen samtidigt. Det är grymt!! <3 :) Det gör en sån oerhörd skillnad att ha någon där som peppar en när man är sådär toktrött. Att ha någon där som tror på att man orkar mer, när man själv slängt in handduken för länge sedan. En person som vill att man lyckas, trots att man bara vill lägga sig ner och ge upp.. Det betyder massor. Så, våga peppa varandra- det gör en sådan skillnad! :)

Träning ska vara tufft men hjälps man åt så blir det enklare att ta sig igenom de där extra jobbiga bitarna.

Efter träningen gick jag en promenad med Jossan. Det var länge sedan vi sågs och hon ska snart åka utomlands och jobba så vi passade helt enkelt på att ta en sväng nere vid ån och snacka lite skit. :)

Nu ska jag krypa ner i sängen. Klockan är mycket som vanligt men så är det när man är nattuggla. :)

Sov så gott och ta hand om er!

Puss och kraaam <3



Kommentarer
Claudia

Krävs inget peppningsproffs för att peppa nån som vågar ta i o utmana sig själv som du gör, grymt jobbat! ;)

Svar: Tack fina fina duuu!! <3 :)Ha en underbar dag så hörs vi! Du är guld! :) Kraaam
Åsa Johansson

2013-04-16 @ 06:24:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0