Lidingöloppet :)

Så... Mitt i förkylningstiderna fick det bli att äntligen anmäla sig till lidingöloppet. :) Det är 3 mil, kuperat som bara den (vad jag hört) så ska upplevas som att springa ett maraton sägs det. Vet egentligen inte vad jag gett mig in på, men vad tusan! ;) Det är i slutet av september så kommer ha tid att löpträna. Jag har länge känt att jag behöver ett specifikt mål med min träning och nu har jag ett. :)

Mår förövrigt ganska kasst. Halsen är tjock, hostar fortfarande och känner mig allmänt nedsatt i kroppen. Tanken är att jag ska på kryssning imorgon med innebandylaget men just nu är jag osäker på om det är någon bra idé. Vill hemskt gärna bli frisk så snart som möjligt, dels för träningens skull men framförallt eftersom jag börjar jobba nästa vecka.
Får helt enkelt se hur det känns imorgon bitti.

Hoppas ni haft en fin dag! Här blir det let's dance och sedan film i soffan. Lugnt och skönt. ^^

Må så gott och sköt om er!

Puss och kram!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0