Lite ringrostig

Vill börja med att tacka för all feedback jag fått på mitt tidigare inlägg. Det var oerhört skönt att skriva av sig och att få en respons där man kan bolla tankar betyder massor. Så tack, ni är guld! :)

Har haft två dagar då jag vilat från träning. Det har varit både skönt och välbehövligt. Idag gav jag mig ut på en kortare löptur, mest för att känna hur knän och benhinnor mådde. Kan börja med att säga att det gick helt galet tungt. Har fortfarande ont i leder och så men det värsta var nog att jag hela tiden sprang med ett tryck för bröstet. Sådär att det känns som om man inte riktigt får luft och kan bli "mätt" på andetagen. Hostade en massa med och känner mig fortfarande lite rosslig i halsen så kanske har nån förkylning på gång. Det märks.. :)

Imorgon blir det att träna på gymet och ev. lite innebandy på kvällen. Thaiboxning på måndag- det ser jag fram emot! :)

Hoppas ni får en fin lördag! Avslutar med dagsformen (något nyvaken?) och löpningen. :)

Puss och kram!

 

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0