Löpning och styrka

Jag är så ofantligt trött, helt galet. Känns som om jag skulle kunna sova ett dygn typ.

Kravlade iaf ur sängen och gav mig ut på en löptur. Det blev 5 km och det gick riktigt segt. Benen kändes tunga och jag kände även av benhinnorna lite. Segt eller ej, så tog jag mig runt iaf och efter det begav jag mig iväg till gymet direkt. Rygg, axlar och biceps körde jag idag och trots tröttheten och löpningen innan så gick det riktigt bra. Har ökat endel i hantelrodden och idag var första gången jag kände att greppet var bättre. (Har inte orkat hålla hanteln alla reps tidigare..) ^^ Är uppe på 18 kg nu och pepp på att öka ännu mer! :)

Nu har jag precis ätit och ska ta en lååååång dusch. Resten av dagen/kvällen blir ganska lugn. Ska komma i säng skapligt så det blir lite ordning på torpet. :)

Hoppas ni haft en fin dag hittills! Må så gott och sköt om er! <3

Puss och kram!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0