Ny vecka!

En fartfylld helg med födelsedagsfirande är slut och en ny vecka har precis börjat. :)

I lördags blev det en löprunda i mina nya kläder jag fått av brorsan. Kändes toppen, inte ett skavsår! (Som jag kunnat få tidigare av mina gamla tights.)

Igår fick det bli en vilodag men passade på att rota fram lite sommarkläder i garderoben. En klänning som jag äntligen kunde ha i somras fick åka på igen och jag fyller inte riktigt ut den längre. :)
Provade även en klänning jag hade en nyårsafton och den kunde jag heller inte ha längre. Gillar dem båda så kanske ska kolla upp möjligheterna i att sy in dem. Har ju ett bröllop jag ska på i sommar och skulle gärna ha den gula då. :)

Ikväll ska det boxas igen- som jag längtat! :) Ska testa mina nya handskar oxå, haha! Glad tjej! ;)

Det var väl allt på denna fronten idag. Avslutar som vanligt med lite pics!

Ha en underbart fin dag! Ta hand om er och må så gott!

Puss och kraam! <3






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0