Träning med Elin

Har varit på gymet nu på förmiddagen och hjälpt min kompis Elin att komma igång med styrketräningen. Vi körde efter upplägget som jag hade i början med två pass där man kör igenom hela kroppen. Tanken är att hon ska träna styrka 4 gånger i veckan och då varje muskelgrupp två gånger.

Hon var riktigt duktig och jag är övertygad om att det kommer gå kalasbra för henne. :)

Har precis ätit lunch, tacos med kvarg. Enkelt och gott! :) Ute har det både snöat och haglat så kommer nog hålla mig inomhus tills ikväll då det är thaiboxning på Fight center.

Hoppas ni haft en fin dag såhär långt och att resten blir toppen! (Oavsett väder och vind!) ;)

Må så gott och sköt om er!

Puss och kram!

 

 

Jag och Elin när vi tog examen i somras. :)

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0