Söndagslugn

Ligger nerbäddad under min värmefilt. Den är GULD dagar som denna när jag fryser här hemma i lyan. Är nog en skön kombo av en kall lägenhet och min förkylning som ligger bakom mitt huttrande.


Helgen har varit lugn vad gäller träningsbiten. Igår kväll hade vi lite tjejfest hos en vän som ska gifta sig i sommar. Det bjöds på exotisk planka (nom nom!) och så dracks det vin och kollades på Mellon i vanlig ordning. Kvällen avslutades sedan på ågatan och vi hade en toppenkväll helt enkelt. :)

 

Tack alla som var med! Ni är så fina!! <3 :) 

 



Idag är jag som sagt lite halvfrusen men har iaf gått en promenad och fått lite solljus. Vill ha vår nu för jag vill börja springa ute. Ska försöka satsa på 2-3 löppass i veckan för att bränna lite extra. ;)

Ska försöka få upp värmen här nu tänkte jag, hoppas ni haft en skön helg!

Puss å kram :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0