2013!! :)


Nytt år- nya möjligheter. "Ut med det gamla och in med det nya". Passar ganska bra efter allt som uppdagats de senaste dagarna.

Lita alltid på din magkänsla, snälla gör det. Den finns där av en anledning.


Det finns alltid saker att lära av tråkiga händelser.
Att stå fast vid sin magkänsla och våga ifrågasätta när saker och ting verkar skumt är en sådan sak som jag lärt mig av detta och som jag tar med mig som en nyttig lärdom. Aldrig att jag tänker förtränga den känslan igen och på så sätt förminska mig själv. 

Har inte skrivit så mycket i bloggen om min "vardag" utanför träningen tidigare men det här var en sak jag ville nämna. Tänker dock inte skriva något mer om det utan fokusera framåt och på min utveckling och träning istället- det som bloggen handlar om. Har lagt tillräckligt med energi och tid på den här personen så jag sätter punkt för det nu och blickar framåt.





Så........ :)

Var på nyårskalas igår med en massa fina människor. Det lagades trerätters och det dansades och det sjöngs. Efter tolvslaget gick vi ner till New York Legends och dansade vidare. Det var riktigt lyckat! :)

Idag har det varit ganska segt, somnade inte förrän i morse. ^^ Hade tänkt träna men skjuter upp det tills imorgon, känner mig som sagt lite för sliten efter gårdagen. :)

Vägde mig dock förut för att se vad all julmat och annat gott haft för påverkan.
Vågen visade 61,5 kg så lite minus trots allt. Hade förväntat mig en ökning faktiskt så det kändes såklart skönt. :)

Hoppas ni hade ett härligt nyårsfirande och att ni fått en bra start på det nya året!

Det här året ska bli det bästa ever, vänta så ska ni få se! ;)

Må så gott och sköt om er!

Puss och kram!

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0