Blev lite ändrade planer...


Missade ju att det var trettondagen idag och att gymet stängde tidigare. Som sagt, jag och koll på tider... ;)

Drog istället på mig mina löparskor och begav mig ner mot ån, inställd på att det skulle bli fruktansvärt på alla sätt. Fruktansvärt kallt, fruktansvärt halt, fruktansvärt jobbigt osv...
Kände direkt när jag började springa att det här, det kunde nog bli bra. :)
Löpte på bra och hade inga större problem med "flåset" trots den lite kalla luften. Det största problemet var isen, som vid några tillfällen höll på att vinna över mig. Såg nog ganska rolig ut när jag vevade med armarna för att undvika störtdykning. :)
Eftersom det var så himlans halt på vissa ställen så ökade jag tempot där det var barmark för att kompensera "lunket" över de hala partierna. Sprang på en tid jag blev nöjd med. Har inte sprungit ute sedan i höstas om jag inte minns fel så kändes skönt att konditionen är hyfsad.

Imorgon är det vad jag vet, ingen form av helgdag utan bara en vanlig måndag så förhoppningsvis är dörren till gymet öppen när jag och Evelina går dit. :)
På tisdag är tanken att vi ska träna Zumba hos Linda på FRISK. Då ska det skakas rumpa, eller ja det mesta ska skakas hejvilt! :)

Nu är klockan alldeles för mycket (igen) så tar och avslutar här.

Sov gott och hade bäst!

Puss å kram!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0