Bra start på veckan!


Var och trängdes med Evelina ikväll på gymet. Herreguuuu vad folk det var! Aldrig sett så mycket folk på medley tidigare. Tänkte att "det här kommer att ta tid" och blev smått knäckt när det först inte fanns några skåp lediga i omklädningsrummet.
Tur för oss att folk började droppa av och vi kunde genomföra passet rätt smärtfritt, iaf när det kommer till att vänta på maskiner, vilket vi slapp. :)
Värre vare för musklerna, där var det inte smärtfritt alls, men det ska det ju heller inte vara. ;)

Fokuserade på axlar, bröst, triceps och mage och lade till squats med kettlebells oxå. Fick så himlans ont i min ljumske efter att vi kört squats och tänkte att nu, nu har mitt bråck gått upp! :( Skadade mig när jag spelade fotboll och fick "en början" till ljumskbråck på min högra sida. Opererades men kan fortfarande känna av det även om det gått flera år. Hur som så släppte det så vet i tusan vad det var. Väldigt skarp smärta så får väl ha lite koll på det hela.

Evelina var riktigt duktig! :) Jag är övertygad om att hon kommer nå sina mål som hon sätter upp för hon är envis och har en järnvilja. :) Det är så himla kul att se- människor som bestämmer sig och kör så det ryker! Det är då man får resultat. :)

Imorgon ska hon och jag skaka rumpa hos Linda på FRISK. Det är Zumba på agendan och det ser jag fram emot! :)

Nu ska jag strax krypa ner här.
Är sådär skönt trött och mätt i magen. Tog en proteinshake direkt efter träningen och när jag kom hem åt jag tacokött med kvarg. Nom nom! Saknade lite grönt på tallriken men fick ta det som fanns hemma. :)

Må så gott och sköt om er!

Puss å kraam!


 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0