Lugn söndag


Igår skulle det ha spelats match med hot shots men fick tyvärr avstå. Har haft känningar i halsen och igår när jag vaknade var den inget vidare. :( Känns ungefär likadant idag tyvärr så antar att det får bli några dagars vila framöver.

Hade annars en riktigt rolig kväll igår med ett gäng härliga tjejer. Det dracks vin hemma hos Johanna, sen bidde det en sväng ut för att skaka lite rumpa! :) 

 

Under dagen var jag förresten ute på ikano en sväng och letade efter en klänning som jag skulle kunna ha på kvällen. Hittade en i stl 36 som jag köpte. Minns inte när jag köpte något i stl 36 senast. :) När jag stod där i provhytten och insåg att jag faktiskt kom i klänningen... Ohh vad gott det kändes! :) 


Idag blir det annars ganska lugnt. Ska på bio med Claudia lite senare och se Gangster squad. :) Sen blir det nog en ganska tidig sänggång känns det som.

Hoppas ni haft en skön helg!
Må så gott och ta hand om er!

Avslutar med två bilder från gårdagen! :)

Puss å kraam!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0