Torsdagens träning!


Idag var det dax att bege sig mot gymet igen för rygg, ben, biceps och mage. Ingen cardio för har liiiiite känningar i halsen. Inte ont eller så men ni vet sådär "kornigt". (Kanske bara jag som beskriver det så.. Haha!) Lär väl märkas vilket håll det går åt imorrnbitti antar jag.

Annars gick det bra ikväll. Har ju en ljumske som krånglar dock och funderar på om det är nått knas med bråcket som jag opererades för när jag spelade fotboll. Eller ja, hade ju inte hunnit bli bråck än men var på god väg.
Ska undvika sådana övningar ett tag och se hur det utvecklas.
Känner ingenting i vila vilket är bra iaf. En pepp på den! ;)

Blir ett lite kortare inlägg ikväll. Hade tänkt färga håret innan jag går och lägger mig och det brukar vara ett bestyr, framförallt när jag ska göra det själv. Haha! :)

Vill avsluta med att tacka er från botten av mitt hjärta för allt fint ni skriver. NI gör min resa så mycket enklare och jag får en oerhörd styrka av att veta att ni finns där och peppar! :) Finns det nått jag kan göra och om ni har frågor eller andra funderingar så äre bara att ni hör av er. Jag är inte utbildad på nått sätt men kan iaf bidra med mina egna erfarenheter och kunskaper. :) Om det bara är för att bolla tankar så finns jag här med! :)

Hoppas ni haft en riktigt skön torsdag!
Nu ska det kladdas i färg i håret! ;)

Puss och kraam!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0