Zumba och nya mått! :)


Ikväll var jag och Evelina på FRISK och tränade. Vi gick på Zumba som fina Linda höll i och hej vare svängde! :) Riktigt roligt var det! Gick mycket på pass förr men det har inte blivit så mycket av det nu. Ska dock börja gå på lite pass igen för det är ju riktigt roligt som sagt. :)

Imorgon hade jag tänkt ta en vilodag. Har tränat flera dagar i rad nu och även om jag känner att jag mår bra av att träna så behöver kroppen vila. Om jag kunde skulle jag träna jämt och ständigt. :) Det är det bästa jag vet!

Mätte mig förut. Kände att det var dax för har inte gjort det sedan november. Hade tappat några cm på alla "ställen" men ville jämföra med hur det såg ut i början. Totalt antal cm som jag minskat i omkrets, om jag lägger ihop de ställen där jag mäter mig på är 53 cm.. Alltså över en halv meter. :) Känns helt galet roligt och jag är så glad över att allt slit gett resultat. :)

Ni som kämpar med vikten- mät er oxå! :) Det är jättebra för det är inte alltid vågen visar så stora förändringar fast det ändå börjat hända saker med kroppen. Så det är ett riktigt bra tips. :)

Nu blir det slappt här hemma resten av kvällen. Slänger in en bild på mina mått och en på maggen som jag tog tidigare idag.

Ha en skön kväll allihopa!

Puss å kraam! :)





 

 

 



Kommentarer
Fan

Den där magen är grymt rippad! Lägga ett par händer om dom höfterna o ... återskapa ... ett... Dirty dancing-lyft!
Kämpa på!

2013-01-08 @ 23:38:31
Elin Kvist

Grattis! ;) grymt resultat :) Jag är med i itrim så jag väger och mäter mig där en gång i månaden, fast mätningen är endast midjan då iofs....
Vad är ditt mål då? ngn speciell vikt, eller nåt mått eller nåt rent motionsmässigt? :)

Svar: Tack så mycket! :) Det känns fantastiskt roligt! :)Tanken är att jag ska mäta mig en gång i månaden oxå men det har varit lite si och så med det. ;)
Målet är att ta mig ner till 57 kg så har drygt 4 kilo kvar. Har inget mål vad gäller måtten då jag tycker att det är lite svårt att sätta ett sådant. Ska fortsätta träna och fokusera på att forma kroppen framöver, sen får vi se vart det hamnar. ;)
Lycka till med din träning- kör så det ryker! :)

Må så gott! :)

Åsa Johansson

2013-01-09 @ 00:06:40
URL: http://www.elinkvist.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0