I brist på...

... träningsinlägg så vill jag slå ett slag för modern beauty som gör hår och ögonfransförlängningar.

Jag har varit där och gjort en förlängning av fransarna och blev supernöjd! Det finns något för alla smaker. :) Jag ville ha längre och fylligare men att det skulle se naturligt ut. Behandlingen tog ca två timmar och den går ut på att man limmar dit nya fransar på sina egna. Det brukar hålla i ett par veckor (beroende på hur lång livscykeln på dina egna fransar är) och sen kan man fylla på med nya om man vill.

Jag e supernöjd, fick ett naturligt resultat men behöver endå inte använda mascara eller så. Perfekt nu på sommaren med! ;)

Om ni vill boka tid hos tjejerna som sysslar med det här kan ni kontakta dem via deras facebooksida.

https://www.facebook.com/pages/H%C3%A5rf%C3%B6rl%C3%A4ngning-BL-Modern-Beauty/279952088751651

Anger ni mitt namn får ni även 100 kr rabatt på behandlingen. :)

Jag är somsagt jättenöjd och är du sugen på att testa- tveka inte!! :)

Nu ska jag fortsätta läka ihop mitt revben här i soffan. Avslutar med lite bilder på fransarna som Sanna gjorde. Har ingen ögonmakeup alls på bilderna. :) Bilden längst ner är från deras sida på Facebook.

Må så gott och ta hand om er!

Puss och kram! <3



Kommentarer
Rickard

Ska jag absolut testa:-)

Svar: Haha! Det tycker jag! :)
Åsa Johansson

2013-07-02 @ 18:15:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0