Bröllop å promenad

Torrhosta... Trodde det var en baggis jämfört med den där andra å lite "slemmigare" hostan (sorry) men icke.. Kan även höra ett snyggt litet diskret pip ifrån mitt stackars luftrör när jag hostar. Uschan...

Men men, det blir hela tiden bättre iaf så det är gött. Har varit ute på en promenad i lagom tempo idag. Var bara tvungen att röra på mig kände jag. Jag märker att mitt humör sänks när jag inte kan eller får träna. Jag känner mig lixom lite låg helt enkelt.
Det är ett fenomen som inte inträffar direkt utan jag märker av det när det gått kanske en vecka eller mer. Träning påverkar ju som bekant hjärnans egna lyckoämnen så har väl med det att göra antar jag.

Letade fram lite sommarkläder härom dagen i garderoben och hittade ett linne jag hade förra sommaren. Älskar modellen och har på senare tid köpt flera fast i olika färger. Den här är dock lite för stor nu insåg jag när jag provade den. :)

 

 

 
 
 

Hoppas innerligt att jag kan börja träna i veckan. Är glad över att jag inte har ont i halsen iaf och att det hela äntligen verkar ge med sig. Lidingöloppet ligger där som ett litet stressmoment så jag behöver bli frisk om man om man säger så..

Hoppas ni haft en skön helg för övrigt! Jag har varit på bröllop för Jenny och Daniel och de var så fina! Det riktigt strålar kärlek mellan dem och det är så härligt. :) Vigseln var i landeryds kyrka och festen hölls i slattefors. En toppen kväll! <3

Ta hand om er och må så gott!

Puss och kram!

 

 



Kommentarer
Anonym

Hej Åsa!

Har precis hittat till din blogg men fasen va inspirerande du är och vilken enorm resa Du gjort! Kommer fortsätta läsa din blogg och förhoppningsvis en dag orka med att ta tag i mig själv också. Står vid det stora vägskället nu men vill ta steget!

Ta hand om dig!

Svar: Tack så mycket! Vad roligt att du hittat hit! :) Vet hur det är att stå vid vägskälet och bestämma sig. Du kommer fixa det, låt det ta tid bara och stressa inte. Hör gärna av dig med hur det går eller om du vill bolla tankar. :) Kan jag så kan du!
Ta hand om dej och må så gott! Heja dej!! :)
Kram
Åsa Johansson

2013-06-16 @ 22:36:05
Anonym

Tack snälla du! Jag hör av mig!:)

2013-06-17 @ 08:52:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0