Då vare dax igen, eller?

Jag förstår inte... Börjar bli täppt igen... Nyser gör jag med emellanåt och hostar (dock bara några ggr om dagen) fortfarande upp olämpliga saker.. :/ Anar att felet jag gör är att jag börjar träna för tidigt, innan förkylningen försvunnit helt.. Men ja, stressen inför att vara i form i slutet av sommaren då loppet går är påfrestande och det har att göra med att jag inte kan träna som jag vill. Summan av det hela blir att jag drar igång med träningen så fort jag känner mig "bra" när jag egentligen kanske borde vila ett par dagar till...

Svår balans det där...

Aja, får se hur jag mår imorrn, hoppas det e nått tillfälligt ryck bara och att jag kan sova bort det. :)

För att endå hålla igång lite så hoppade jag i mjukiskläderna och gick en kvällspromenad runt ån. Trots förkylningen så var det skönt att komma ut lite och det ska bli riktigt skönt att gå och lägga sig nu.

Sov så gott och ta hand om er!

Puss och kram!



Kommentarer
Rickard

Hej Åsa!

Låter väldigt mysigt!!:) Har du kollat om du är allergisk? Vet inte om det är sannt men får immunförsvaret bearbeta såväl förkylningsbasciller som att arbeta med allergier hinner inte kroppen med allt fientligt den fått i sig och därför blir du inte fullt frisk heller. Detta i kombo med stressen du känner inför tävlingen kanske inte blir helt ultimat?? Krya på dig i alla fall och lycka till med hostandet!:)

Svar: Hej! :)
Ja, asså jag misstänker att jag är lite känslig mot pollen och har ju allergimedicin hemma. Kanske värt att testa endå för är det som du säger så är det ju inte konstigt om man känner sig krasslig. Tack för "tipset" och hade så bra! :)

Kram!
Åsa Johansson

2013-06-26 @ 08:35:55
Rickard

Hej igen! Ja det kan vara värt att testa men som sagt så vet jag inte om det är Sankt eller om det är en skröna. Tycker dock inte det låter osannolikt. Krya på dig och va rädd om dig/Rickard

2013-06-26 @ 12:02:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0