FRISK!! :)

Ja nu är jag så gott som tillbaka på banan igen. Tränade thaiboxning ikväll på fight center och med mig hade jag Carolin (hennes blogg hittar ni till vänster). Det var tungt och det kändes att det var två veckor sedan sist jag tränade men oj så kul det var! :)

Mycket övningar utan mitsar mot kropp och lite lätt sparring. Avslutade med lite fys och jag var som sagt ordentligt trött efteråt. Jag och Carro beslutade oss för att traska en sväng runt ån efteråt och trots regnet så var det riktigt skönt. Jag brukar alltid eftersvettas efteråt så det satt fint. :)

Ska avrunda här nu, klockan är mycket och imorgon är det jobb igen.

Hoppas ni mår fint och att ni haft en bra dag!

Puss och kram! :)



Kommentarer
Rickard

Grattis! Skönt att vara igång igen och må bättre. Ha en riktigt skön midsommar!

Svar: Tack detsamma! :)
Åsa Johansson

2013-06-20 @ 16:37:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0