Host host!

Så... Förkylningen är ett faktum i sommarvärmen. Har sedan i onsdags känt mig risig och nu har det hela utvecklats till en fullfjädrad snorkråka som byggt bo i min kropp.. (?) Aja.. :) Snorig är jag men det går över.

Tränade thaiboxning i onsdags men har sedan dess varit tvungen att vila. Vi sparrades och körde fys och som vanligt var det ett grymt bra pass! Har varit rejält öm och blå i kroppen, främst på mitt ena lår som fick ta emot ett gäng sparkar. Men men, man härdas väl hoppas jag. :)

Börjar bli lite stressad inför lidingöloppet oxå.. Det är ju ett tag kvar visserligen men jag har absolut inte tid att vara sjuk. Det håller inte. Ska skärpa mig med kosttillskotten och äta vitaminer regelbundet och hoppas att det hjälper.

Ha en fortsatt skön lördag och ta hand om er!

Puss och kram!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0