Muay thai <3

Att med tunga steg släpa sig till ett pass efter en lång arbetsdag, ta ut sig så att svetten bara sprutar åt alla håll och sedan med lätta steg knalla hemåt 1,5 timme senare... Det är de som det handlar om. Underbart! :)
När vi fysade på slutet kom jag på mig själv att le lite och nästan njuta av tröttheten jag kände. Jag har saknat den känslan och jag hoppas såååå att jag får vara frisk nu.

Fotade lite innan passet började så lägger upp bilderna här tänkte jag. Häng med vettja- flera pass i veckan under hela sommaren. :) Läs mer på www.fightcenter.se

Är sådär lagom öm i kroppen nu. Ska krypa in i duschen å sen blir det sängen ögonaböj! :)

Må så gott och ta hand om er!

Puss och kraaam





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0