Ny vecka och lite smärta

Har haft en lugn helg vad gäller träning och har taggat som en tok inför kvällens thaiboxning. Var nog lite väl taggad då jag lyckades sträcka låret redan på uppvärmningen. Dum som jag var så körde jag hela passet och avslutade med en lite sträckning i ljumsken oxå. Tråkigt med tanke på fotbollsmatchen imorrn som jag nog får stå över tyvärr.

Har smörjt in låret med liniment nu och det bränner sådär härligt. Ljumsken låter jag vara... Aj aj.. Hemska tanke..
:)

Frånsett sträckningarna så var passet toppen. Mycket knän och clinch och i vanlig ordning körde vi fys på slutet. Svetten sprutade åt alla håll och jag kände mig som en ny människa efteråt. :)

Ska äta upp kvällsmaten här nu, sent äre men det är såååå viktigt att fylla på. Så ät alltid efter träning oavsett vad klockan är! Viktigt viktigt!!

Som sagt, äta och sen blire sängen. Kommer somna ovaggad ikväll har jag en känsla av. :)

Må så gott och sköt om er!

Puss och kram!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0