Ynklig tjej

Har varit genomförkyld i en vecka nu och imorse när jag vaknade kände jag mig febrig så fick bli att vara hemma från jobbet. Har legat i sängen hela dagen och känner mig sådär lagom opepp. Hostar som en galning, förstår inte- det tar aldrig slut!?

Sen är det ju den där stressen över att inte kunna sätta igång med löpträningen med. Det är inte kul alltså för jag behöver löpträna. Oh vad jag behöver det! Det krävs om jag ska klara av att springa 3 mil i kuperad terräng. Men men, vad mer kan jag göra än att försöka kurera mig? Sova, äta bra mat och dricka mycket är det som gäller.


Ikväll är det thaiboxning oxå, inte för mig dock men för ett gäng andra. Längtar dit, det är det roligaste jag vet nämligen. Men nae, inte ikväll... :(

Usch vad bitter jag låter alltså, haha.. :) Nu får jag skärpa till mig.

Hoppas ni haft en fin dag och att ni mår toppen! Ska försöka få i mig lite mat här nu tänkte jag. Avslutar med en "formbild" för dagen, (i brist på träningsinlägg...)

Ta hand om er!

Puss å kram! <3





Kommentarer
Adam

Grym prestation över 1 år Åsa! Du borde vara jättestolt över vad du lyckats med. :) Krya på dig!

Svar: Tack så mycket! :)
Åsa Johansson

2013-06-13 @ 11:52:25
killen.blogg.se

Ser bra ut åsa :)

Svar: Tack så mycket :)
Åsa Johansson

2013-06-14 @ 00:16:46
URL: http://killen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0