Åttiotredje gympasset!

Efter kvällens pass på gymet som bestod av bröst och biceps (trött tjej!) så satte jag mig och bläddrade i mitt lilla block. :) Skriver alltid upp datum och vad jag tränar och sådär och räknade till 83 pass sedan jag började anteckna den 28/6. Känns konstigt på ett sätt för det känns som att det var igår som min bror var med mig och instruerade mig i en massa övningar och vilket upplägg jag skulle köra efter. :)

Nu tränar jag inte på samma sätt som då. I början körde jag 4 pass på gymet i veckan och körde halva kroppen åt gången. Det här gjorde jag ganska länge och det är på senare tid som jag delat upp kroppens muskler ännu mer och tycker att det funkar bra. Behövde lite nya övningar och sådär kände jag då det blev lite tradigt att köra samma hela tiden. Sen har jag ju även börjat med thaiboxning oxå vilket varit ett bra komplement i träningen.

Kvällens pass var riktigt tungt för övrigt. Var trött i armarna efter thaiboxningen igår och löpningen idag gjorde väl inte saken bättre så fick kämpa mig igenom passet. Men det gick iaf och var ju himla skönt efteråt. :) Nu väntar jag på att laxen ska bli klar så jag kan sätta mig i soffan å äta. Hungrig som en varg är jag! :)

Må så gott och ta hand om er!

Puss och kram! <3





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0