Besviken... :(

Imorse öppnades anmälan till nästa års Vasalopp. Vad händer? Jo, Åsan var uppe lite för länge igår och sov lite för länge imorse så när hon skulle anmäla sig strax innan kl 10 imorse var platserna slut. Så himlans besviken! :( Ringde arrangören oxå för att fråga och enl. dem var mitt enda alternativ att avvakta och sedan köpa en plats privat längre fram av någon som av nån anledning inte kommer att åka själv. Så ja, bara att hålla utkik. Platserna hade tagit slut på 10 min, nytt rekord!

Jag skulle kunna åka "öppet spår" men vill ju helst av allt åka då själva loppet går, mycket för att det är första gången jag åker så det känns ju lite speciellt.
Aja, nu är det som det är och ska jaga en plats längre fram.
Fortsättning följer..... ;)

Igår var det annars ledigt från träning och istället blev det lite festligheter. :)

Idag har det varit ganska så lugnt på träningsfronten. Körde några set med mitt "band" ikväll och hej vare sög i armmusklerna. :) Snart kommer Malin hit och vi ska ta en promenad tänkte vi. Ska bli skönt att komma ut lite i kylan och rensa huvudet lite innan det är dax för sängen.

 


Hoppas ni haft en fin helg och att ni mår bra! :)

Sov så gott å ta hand om er!

Puss och kram! <3

 

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0