Dagsläget

Kom på att jag inte skrivit ut vikt och mått på ett tag. Inte för att det hänt särskilt mycket men ändå. :)

Imorse vägde jag 61.9 kg och mina mått var:

Midja: 69cm (oförändrat)
Navel: 73cm (-1)
Rumpa: 93cm (-1)

Så ja, har inte hänt så mycket som sagt men eftersom jag ska löpträna några gånger i veckan så kan det vara kul att se vad som händer med siffrorna framöver. Inser att jag måste ligga i för att tappa de sista kilona men för att orka träna så vill jag inte dra ner mer på maten. Hoppas som sagt att löpningen kommer hjälpa till en del i det hela. :)

I början gick det betydligt lättare att gå ner så det verkar ju stämma det man hört- att de sista kilona är svårast att gå ner.

Laddar inför innebandymatch ikväll, spelar sent som förra veckan. Men men, det är ju så kul så vad gör det? :)

Just dä!! När jag ändå skriver om dagsläget, har fått en knöl på ovansidan av foten. Där jag haft ont länge efter thaiboxningen. Märkte det igår och ja, inte konstigt att det känns när jag tar på mig skorna.. ^^

Nån som vet vad det kan vara? Den är hård och öm och sådär lagom snygg. ;)



Nu blir det ner på stan en sväng!
Ha en skön dag allihopa! :)

Puss å kram!

 

 

 
Här har ni åbäket...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0