Det var allt...

... För denna säsongen med hot shots. Oh vad jag kommer sakna att springa runt å veva med bandyklubban med det gänget. :) Som tur är har vi en rejäl lagfest som stundar i form av en kryssning med Birka. Kommer bli livat har jag en känsla av! ;) Hehe!

Matchen ikväll gick tyvärr inte så bra då vi fick stryk mot ett lag som vi kunde slagit. Surt som bara den men nu är den spelad och bara att ta nya tag tills nästa säsong.

Foten höll nätt och jämt. Kan bli jobbigt imorrn har jag en känsla av dock. :( Tror det beror på att jag har fel skor när jag springer, måste skaffa ett par nya rejäla löparskor helt enkelt. Lätt att man inte tänker på hur viktigt det är, framförallt om man som jag, inte sprungit mycket innan. Jag tänkte mest att "de här skorna är ju sköna, de funkar." (Tydligen inte..) Haha! ;)

Nu blir det en lång dusch å sen ska det sovas. Hoppas ni haft en fin dag! :)

Må så gott och sköt om er!

Puss och kram!

 

 

 
Nu läggs lagtröjan på hyllan ett tag, tills det drar igång igen! :)


Kommentarer
Anonym

Bra jobbat gumman!! Hoppas foten ger med sig! Ha en toppen dag idag!!<3

Svar: Tack snälla! <3 :) Ja jag hoppas det med, får bli lite vila nu i några dagar. :)Ha en fin dag du oxå!
Kram!
Åsa Johansson

2013-03-19 @ 07:05:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0