Nya tag!

Blev ett lättare bröst och bicepspass på gymet ikväll. Kändes bra iom att jag känner av en förkylning som inte verkar vilja bryta ut. Gick trots allt bra och kände mig stark så kommer öka på endel vikter till nästa pass.

Har varit ganska opepp idag iom alla krämpor. Men bara att ta nya tag helt enkelt. Det vore ju omänskligt att alltid vara på topp ju..
Jag har under tiden jag tränat varit ganska skonad från skador och sjukdomar så ska väl egentligen inte klaga. Det som är mest jobbigt nu är att knät börjat krångla. Känns rejält när jag böjer det och även när jag går. Utsidan av knävecket kan man väl säga att det är och sen går smärtan ner i vaden. Blä!!!! :(

Men vad fasen- nog om det. Nu har jag gnällt och klagat färdigt. Bara att ta nya tag som sagt och låta det läka. Inte riktigt min grej att "vila" bara. Men men.. What to do? Har ju bara en kropp och den ska man vara rädd om.

Hoppas ni haft en skön tisdag!
Må så gott och sköt om er!

Puss å kram!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0