Vilodag och en massa gott! :)

Vaknade imorse och kroppen skrek mer eller mindre efter vila. Träningsvärk och otroligt trött i kroppen så ställde in träningen med Claudia. Vi bestämde att istället besöka Crêperiet här i stan. Har aldrig varit där förut men oooooh så gott det var! Jag och Claudia började med att äta varsin "mat-crêpe" och den var helt galet god. Efter det blev det en crêpe till men som dessert då och efter det var vi galet mätta men nöjda. :) Kan lugnt rekommendera Ammos Crêperi på platensgatan här i Linköping. :)

Efter att vi ätit blev det hockey hemma hos mig i soffan med fruktsallad som tilltugg. Längesedan jag gjorde fruktsallad faktiskt men det ska det bli mer av. :)

Ligger i soffan nu, mätt och go men oxå glad över att jag valde att lyssna på kroppen idag. Det är så rackarns lätt att bara köra på, framförallt om man har ett specifikt mål man vill nå och när man vet att det krävs endel för att nå dit. Vågen har som sagt stått still länge nu men hoppas att löpträningen ska hjälpa till en del. Fick tipset att köra intervaller så det får det bli framöver. :)

Vad gäller kosten så finns det självklart saker att justera men kommer inte sluta upp helt med att unna mig något gott ibland när jag väl är sugen. Som idag t ex när vi åt crêpes varav min bestod av nutella, jordgubbar och banan. ^^ Får se hur mycket justering som behövs men ska ge löpningen en chans först helt enkelt.

Nu blir det sängen, iaf så fort LHC lyckats vinna förlängningen mot Skellefteå. ;)

Puss och kram!

 

Lycka på en tallrik... ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0