Aj aj aj.... :(

Asså nae....
På vägen hem från jobbet kände jag det... Ni tjejer (och killar med, fast det är inte lika vanligt) som haft det vet- man bara känner att nu... Nu är det en urinvägsinfektion på gång. Det hela gick fort, bara nån timme efter att jag kommit hem kissade jag blod och det sved så in iiii.... Fick en tid redan ikväll på jouren (för man står fasen inte ut med detta nån längre tid) och det konstaterades att jag åkt på en kraftig infektion så nu blir det penicillin i några dagar.
Huuuu..... :( Ångesten innan man ska kissa är inte nådig alltså.. Oftast vänder det ju snabbt när man börjat äta penicillin vilket är bra.

Har även dragits med huvudvärk hela dagen så nån träning har det inte blivit av. Nu blir det att mysa upp i soffan å tycka lite synd om mig själv och hoppas på att må mycket bättre imorrn.

Hoppas ni haft en fin dag och att ni har en skön kväll! Ta hand om er!

Puss och kram! <3





Kommentarer
killen.blogg.se

Men uuuche då Åsa , ingen höjdare & ha den där skiten alltså .. Själv haft det o tacka gud at man bara haft det en gång :D ... Gulligt fin du va på bilden föresten ju :)

2013-05-21 @ 14:32:33
URL: http://killen.blogg.se/
Victoria

Vilken fin bild! Vacker! :)
Krya på dig!

Svar: Tack snälla! :)
Åsa Johansson

2013-05-22 @ 18:25:29
URL: http://victoriaestelle.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0