Löptur i solen :)

Idag är jag ledig från jobbet men vaknade ändå ganska tidigt. Solen var framme så passade på att starta dagen med 5 km löpning. Ohh, tungt var det och jag hade håll nästan hela tiden, men men. Bara att bita ihop. :)

Hade tänkt styrketräna med men inser att jag nog ska ta det liiiiite lugnt eftersom jag varit sjuk. Ska istället hoppa i bikinin (jajjemänsan!) och sola lite tänkte jag. :)

Imorgon är det jobb igen, ska då även träna med en kollega efteråt eftersom vi har gym på jobbet. Kommer bli en hel del träning där framöver. Skönt att kunna dra ner direkt när man slutat och köra ett pass innan man åker hem. :) Får se hur jag gör med gymkortet på medley då. Kan va bra att ha det kvar över sommaren visserligen så man kan sola och bada i tinnis. Var där för första gången på flera år förra sommaren och det var riktigt bra tycker jag. Bra alternativ när man bor i stan och inte alltid kan ta sig ut till kusten eller någon sjö.

Nähäpp- på med bikinin! Här ska blekfisen bort! ;) Ha en underbart fin dag hörrni!

Puss och kram <3



Kommentarer
killen.blogg.se

Fina Åsa med sitt härliga leende :)

2013-05-21 @ 14:33:25
URL: http://killen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0