Whats up?

Några dagar sedan jag skrev nu. Det beror helt enkelt på att jag inte tränat sedan i fredags och det i sig är på grund av min hals. Det är så typiskt mig- så fort halsen blev bra körde jag igång med två ganska tuffa pass och sen var det kört. Eller "kört" var väl att ta i, men jag kände helt enkelt av halsen under helgen. Inser att det kan vara bra att börja lite lugnt med träningen efter att man varit sjuk och inte köra på som vanligt direkt.

Idag har jag mått kalas men avstod ändå från träning och satsar på att träna thaiboxning imorgon.

Så, hur är "formen" just nu då? Tog lite bilder som jag tänkte slänga upp. Har inte på något sätt hållit igen med maten som jag skrivit om tidigare (snarare tvärtom) och har på nästan 2,5 vecka tränat två pass totalt. Det känns konstigt och ovant eftersom träningen är en stor del av mitt liv. Det är då jag laddar batterierna och får ge utlopp för en massa saker. Träningen hjälper mig i vardagen och gör att den känns mer lätthanterlig. Att alltid hålla igång och sedan sluta tvärt har varit en prövning men som jag skrivit tidigare så har det lärt mig mycket om hur jag tänker och fungerar. Jag har även insett att det inte gör så himlans mycket om man nu ska prata "yta", för ja.. Självklart bryr jag mig om hur jag ser ut oxå. ;) Värderar dock den mentala vinsten jag får ut av träningen mest. Jag skulle numera aldrig träna om jag inte tyckte att det var roligt.

Jo, det jag skulle komma fram till- kroppen ändras inte sådär fort som man kanske fruktar att den ska göra om man tar ett litet uppehåll. Jag skulle ljuga om jag påstod att jag inte tänkt på det, för det har jag.. Men ja, det har varit nyttiga veckor det här. Många polletter som trillat ner. Det gillas. :)

Nu blir det sängen för mig, imorgon är det jobb och sedan träning. Go dag! :)

Sov så gott och sköt om er!

Puss och kram!





Kommentarer
Lovisa

Ibland är det ju tom bra med ett långt uppehåll:-) surt med halsen bara:-(
Jag har äntligen kommit igång igen å hoppas på å ha tightat till lite till bröllopet iaf haha

Svar: Ja det är sant! :) Härligt att du kommit igång! Kör hårt!! :)
Åsa Johansson

2013-05-14 @ 22:49:50
URL: http://loveijsa.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0