Back at the gym <3

Kikade i min lilla träningsbok och såg att jag inte tränat ordentligt på gym sedan i maj. Så dagens gympass kunde med andra ord gå precis hur som helst. :) Valde att köra ett lite blandat pass, dock inte ben för de vill jag spara till löpningen. ;)

Värmde upp lite först i TRX:en och roddmaskinen. Sen blev det latsdrag, hantelrodd, axelpress i maskin och axelflyes med hantlar. Efter det körde jag bicepscurls med hantlar och sedan ett dropset. Avslutade passet med att träna magen. Körde pendlingar med en medicinboll på 5 kg och efter det fick det bli plankan. Hej och hå säger jag bara! :) Hade tappat en hel del styrka men kändes ändå himla bra och framförallt KUL att vara tillbaka på gymet. Har varit mycket fokus på thaiboxning och löpning (när jag inte varit sjuk eller skadad) och ja, har börjat sakna gymet faktiskt. Tror det kan va bra att variera sig lite i träningen ifall man känner att det börjar bli "tradigt" och tråkigt. Byt träningsform ett tag för att få en nytändning. Det tror jag är bra! :)

Kommer ha ont i kroppen imorgon, men det ser jag fram emot! :)

Kvällen kommer bli lugn, ska mysa ner mig i soffan framför en film, tända lite ljus och bara vara. Semestern börjar imorgon och regn eller ej så ska jag njuta av ledigheten. Kommer bli en hel del träning oxå, ska försöka kicka igång musklerna ordentligt nu. ;)

Tog lite "formbilder" ikväll som jag tänkte avsluta med. Har under sommaren unnat mig och släppt en del på min kosthållning. Självklart märks det men samma sak där, ibland behöver man ett litet "break" för att hitta nytändningen igen. :)

Allt handlar om balans och vilken nivå man vill ta det till är självklart upp till en själv. Jag har behövt en paus och bara fått vara, utan att tänka alltför mycket på vad jag stoppat i mig under en period nu. Efter min semester blir det dock att återgå till gamla rutiner igen vilket känns bra! Allra helst efter kvällens gympass. Fasen så kul alltså- har saknat det! :)

Just de, bilder vare ja.. ;)
Sen blire soffmys!

Ha en skön kväll allihopa! <3

Puss och kram!





Kommentarer
Elvis

Man får nästan gåshud när man tittat på dig, du är ju så jäkla fräsch...

2013-08-18 @ 10:55:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0