Happiiiii :)

Kan äntligen knyta näven efter min lilla incident på julafton. Gör ju lite ont över knogarna men absolut ingen fara. Så otroligt skönt för även om det "bara är ett finger" så försvårar det en hel del övningar. 

Idag blev det en blandad kompott med biceps, rygg och axlar. Körde verkligen slut på mig själv idag. Tycker ibland att det kan vara svårt att pusha sig själv när man tränar ensam. Hade dock Claudias peppande ord i bakhuvudet hela tiden och mottot var "en till orkar du". Det resulterade i en trött men nöjd Åsan. :)

Idag börjar även min nya "kosthållning". Eller ja, ny är den väl inte men den innebär färre kolhydrater och mer proteiner helt enkelt. Så som jag åt när jag började min viktresa under 2012. Tror inte på att förbjuda saker helt och hållet och kommer självklart ha dagar då jag "unnar" mig. :) 

Lite pics från senaste passen får avsluta inlägget. 

Ha en fin kväll hörrni! <3

Puss å kram!









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0