It's been a while..

Jag har varit urusel med bloggen ett tag. Mina dagar är ganska långa med mycket jobb och träning efter det. Har visserligen haft ett litet "vil" efter löpningen för några helger sedan och endast tränat enstaka pass. Det är egentligen senaste veckan som träningen kommit igång igen. Har blivit både styrka och thaiboxning hittills så det känns bra både i kropp och själ. :) Har iofs en träningsvärk som heter duga men det är en go känsla. Haha! ;)

Planerar att skaffa kort på World class i helgen oxå. Känner att jag behöver lite miljöombyte då jag tränat länge på medley. Har tänkt ställa upp i "tough viking" med Claudia nästa år så det kommer bli hårdträning med henne inför det. Ska bli kul att ha ett gemensamt mål som vi kan kämpa och peppa varandra inför. :) Till skillnad från lidingöloppet så tänker jag nämligen vara vääl förberedd och i form inför detta. (Så inga brutna revben eller sjukdomar får sätta käppar i hjulet.)  Det innebär ju även att jag måste lära mig att lyssna på kroppen och VILA när jag känner mig sliten eller förkyld, inte det lättaste men sååå viktigt då det annars slår tillbaka på en själv. 

Nu ska jag ta och slänga mig i soffan, ha en skön kväll allihopa!

Här kan ni läsa om tough viking förresten! :) http://toughviking.se/

Puss och kram! <3

Innan kvällens promenix med Carolina. 







Kommentarer
Claudia

Haha nu är det officiellt, no turning back. Tough Viking here we come! ;)

Svar: Weehooo!! ;)
Åsa Johansson

2013-10-05 @ 19:30:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0