Tillbaka till rutiner!

Tillbaka till rutiner efter semestern, alltså vardag med jobb och träning. :) Ni hittar mig förresten på fight center på måndagskvällarna då jag är med och hjälper till på nybörjarpasset.

Denna vecka har vi öppet hus så det är bara att komma förbi och träna thaiboxning gratis heeeeela veckan! :) Läs mer på www.fightcenter.se om ni är intresserade. Ta chansen om du funderat att testa, du kommer inte att ångra dig! :)

Annars så fick det bli ett gympass ikväll med fokus på överkropp. Det var riktigt gött men åååååh mina armar. Lyckades mot all förmodan att schamponera håret efteråt, trodde inte det skulle gå först då armarna var som spaghetti. Och värre lär det vara imorgon. :)

Avslutade passet med att boxas med hantlar. Det kommer jag fortsätta med när jag styrketränar då det är bra för thaiboxningen. Allt för att få mer kraft i slagen. ;)

Imorgon blir det vila, har tid för massage inbokad efter jobbet. Ska bli så himlans skönt! :)

Nu ska jag äta lite granna sen är det dax för sängen. Sömn är något jag underskattat tidigare tyvärr. Slarvade mycket med det under tiden jag pluggade och har verkligen insett nu hur mycket bättre man mår om man ser till att sova sina timmar.

Ta hand om er och sov så gott sen! :)

Puss och kram <3




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0