Dagarna efter

Uhhhhhh.... Har aldrig varit så öm och ledbruten i min kropp som nu. Knäna värker, träningsvärk i lår och vader som gör det svårt att gå i trappor (och överhuvudtaget emellanåt) och blåsor som svider på tårna. På det, en enorm trötthet som fick mig att slockna hemma idag strax efter kl 18. Har sovit tills nu och ska i princip bara borsta tänderna och sen blir det att sova igen.

Inser mer och mer hur dumt det var att springa som jag gjorde. Jag borde förstått att det kunde bli såhär. Men men, lätt att vara efterklok. 

Ska krypa ner igen strax som sagt så får bli ett kortare inlägg.


Hoppas ni haft en fin dag och att ni mår bra! Jag siktar på att må bättre imorgon. :)

Sov så gott!

Puss och kram <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0