Tisdagsträning och möte

Idag fick benen känna att de levde på gymet. Efter passet var jag helt skakig och benen kändes som spaghetti. Skulle förbi Hemköp efteråt och har nog aldrig "haft så långt" dit som idag. :)

Passet gick annars helt ok. Lite svagare såklart men det stör mig inte nämnvärt. Är bara supertaggad till att bli starkare igen så det känns skönt. Hade förväntat mig att jag skulle uppleva det värre mentalt, ja att ha tappat styrka. Förr hade jag nog kunnat få panik och känt mig stressad över det då jag är en tävlingsmänniska ut i fingerspetsarna, men icke. :) Är som sagt bara pepp och glad över att ha fått en nytändning i gymet.

Ikväll har vi även haft ett instruktörsmöte på fight center. Det kommer bli en grym hösttermin så tveka inte att hänga med och testa ett pass! :) Vi kommer att ha öppet hus v. 36 så passa på att ta en sväng förbi klubben då vettja! :)

Nu ska jag krypa ner i sängen tänkte jag. Sov så gott och var rädda om varandra! :)

Puss och kram <3





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0