Att tro på att man kan lyckas!

Det är så himla viktigt att tro på sig själv och att det man gör kommer att gå vägen. Tvivel får inte finnas för mig för då tappar jag suget och sviker mig själv igen. Självklart kan det kännas tungt och motigt ibland men viljan och motivationen måste alltid finnas kvar. Målet finns ju där framme och det får ta den tid det tar. Tiden det tar är inte det viktiga utan att jag tar hand om mig själv på ett sätt som gör att jag mår bättre.

Hittade hårda men ärliga ord och de gånger jag tappar suget ska jag läsa dessa och sedan välja att fortsätta. Ska aldrig glömma känslan jag hade i våras när jag satt och grät i sängen över hur jävla trött jag var. Trött på hur jag såg ut, trött på att vara trött jämt och sedan den största smällen; Överviktig..
Jag insåg oxå att jag verkligen svikit mig själv, lagt mig själv på hyllan lixom. Jag hade ingen annan att skylla på än mig själv och ja, där satt jag och grinade som ett litet barn.

Det härliga var att där vände allt.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0