De små sakerna! :)

Precis hemkommen från sporthallens gym och är en glad tjej! :)

Jag brukar köra fri hantelrodd (som rodd fast med en hand i taget) och fick gå på de "tuffa vikterna" idag. :D haha!

De tuffa vikterna är för mig de dära svarta och tjocka som jag knappt vågat titta på tidigare. Nu är jag uppe på 12 kg och är så glad! :)
Det händer saker och det gör mig pepp som bara den! :D

Lyckades med 67,5 kg i vadpressen oxå så får träna vaderna i benpressen sen. Nån som har tips på andra övningar man kan köra?
I den berömda "gynstolen" (insida och utsida lår) ligger jag nu på 60 kg. Tungt men det går! :)

I övrigt flöt det på, jobbigt och tungt som sagt men bra ändå. Spännande hur dagsformen kan skilja sig så mycket.

Det är dagar som den här man får minnas de stunder då det inte funkar för så är det ju emellanåt. Och igen, gläds åt små framgångar! Tokviktigt! :)

Ska hoppa in i duschen nu men först lite mage! :)

Ha en skön kväll!
Puss!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0