En dag i lugnets tecken..


Har en toppenhelg bakom mig som innehållit en visit hos brorsan i Södertälje, fest med fina tjejer och en mysig söndag i lugnets tecken. :)

Var iväg i fredags efter föreläsningen och simmade några längder. Det var riktigt skönt. Det enda jobbiga med att simma är golven i omklädningsrummet.
Har fortfarande nästan lite av en fobi emot det. (Blöta golv med hår, strumpludd och ett å annat plåster..) X( uääää!!

Simmade mycket i LASS när jag var yngre och har väl fått men för livet. ;)

Efter det bubblade jag och badade i ångbastun. Riktigt skönt var det. Inte så mycket folk heller då jag var där ganska sent.

Vägde mig och mätte mig i fredags oxå. Ingen förändring alls. Eller jo, hade gått ner ett hekto. Alltid nått.. ;) haha
Hoppas på mer nästa vecka helt enkelt. Bara att tuta å köra!

Letade efter en bild från tidigt i våras, innan jag började min resa. Hade ingen som visade min kropp så tydligt men hittade iaf denna. Tycker man ändå kan ana en viss skillnad även om man kanske inte ser helt hur jag såg ut.

 

 

Ska ner till affären nu och handla lite, sen fortsätter min lugna söndag.. :) Må så gott!
 
Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0