För tre år sedan...

... Var jag på en väns bröllop. På mig hade jag en ljusgul somrig klänning. I våras "hittade" jag denna skapelse i garderoben och tänkte glatt att den här, den kan jag ju ha i sommar!
Det gick inte så bra... Fick inte upp dragkedjan i sidan och kände mig helt plötsligt inte så fin längre (och inte somrig heller för den delen...)

I helgen provade jag denna klänning igen, var nästan nervös när jag klev i den. Skulle jag få upp dragkedjan..? Om inte, hur ska jag tänka då..? Får inte tappa peppen iaf, det är det viktigaste!

Sagt och gjort... Drog upp dragkedjan och hej! Här är jag i en stl 38! :D



Behöver jag säga att jag blev glad!? Jag var suuuperglad! :) Nu hoppas jag bara att jag ska hinna använda den en gång iaf innan hösten sänker sitt mörker över staden.

Det är just sådana här saker som får mig att fortsätta, orka ta mig till gymmet de där dagarna som är sega. Våga springa de där extra minuterna på löpbandet då jag helst av allt bara vill kliva av.. Men de minuterna är viktiga! De gör skillnad!



Nog om det..

I fredags var pappa ledig från jobbet så vi tog en cykeltur runt stan. Himla skönt måste jag säga så det kan bli ytterliggare en aktivitet för att få lite omväxling. :)




Helgen blev annars lugn vad gäller träning vilket var skönt.
Tränade ikväll med Malin och jag körde pass 1 som vanligt på måndagar. Det gick ganska bra tycker jag förutom att det var mycket folk så det blev endel väntan.

Kaaaanske att det börjar hända nått med mina biceps nu i cablecrosssen oxå! Det var ju på tiden kan jag tycka.. ;) Haha!




En maskin där det gått framåt (till skillnad från mina biceps) är vadpressen.
Började på 30 kg och är nu uppe i 60 kg. :)

Ben överlag tycker ju jag är ganska kul att träna, förmodligen för att jag är starkare där än i överkroppen.



Här har ni "stumparna".. haha.. ;)

Nu ska jag tända ljus och mysa i soffan innan det blir sänggång..

Ha en skön kväll allihopa!

Puss!


Kommentarer
jimmy

nice legs hehe

2012-08-20 @ 21:18:07
Adam K

Så fin du var i klänningen! Roligt att du fått så bra resultat, går ganska snabbt dessutom, du jobbar på bra! Alltid lika trevligt att se dina härliga bilder i dina inlägg! :-D

2012-08-21 @ 10:37:00
URL: http://www.firstman.se
Åsa

Tusen tack för peppen! :)

Right back at ya! ;) Du är riktigt inspirerande ska du veta! Att läsa det du skriver hjälper mig att utmana mig själv ännu mer. :)

Tack.. :)



Kram på dej

2012-08-21 @ 13:01:50
URL: http://entillviktblogg.blogg.se/
Anonym

Vackra vackra kvinna! Den klär dig som handen i handsken! Den är gjord att sitta på dig helt enkelt:) <3

2012-08-23 @ 00:32:03
Åsa

Tusen tack gumman! :)

Det va en liten seger att komma i den igen.. ;) Hoppas du hade kul igår! Slår en pling sen innan min föreläsning.

Puss på däh

2012-08-23 @ 07:58:54
URL: http://entillviktblogg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0