GLASS!


Har rast på jobbet så blir ett kort inlägg, och ämnet är GLASS. Och inte vilken glass som helst utan en jädrans god en, à la mjukglass-style. Det bästa förutom att den är god är att den är nyttig. Den innehåller lika många kalorier som en apelsin!

Glassen finns på Hälsofreak så spring dit och köp dej en, eller två! :)

Här är deras hemsida! 

De har förövrigt en massa god och nyttig mat så om du har vägarna förbi Linköping så är det helt klart värt ett besök. :)
Åt lunch där med Sandra och det bidde en kycklingwrap med sweetchili. Nom nom.. :)


Den tog slut fort kan jag lova! ;)



Ikväll står pass 2 på schemat, skönt faktiskt för mina ben är inte att leka med. Längesedan jag hade sådan träningsvärk. Vankar av och an som en anka här på jobbet. :)

Efter det ska jag träffa Carolina på stora torget för lite häng. Var ett tag sen vi sågs så ska bli riktigt kul! :)

Näpp, time to work..

Ät glass! :)

Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0